Silent Reading Party: duik in een boek

Vijf boekentips voor de zomer
BibleColour – Eigentijdse Bijbelverhalen in expressionistische kleuren

Silent Reading Party: duik in een boek

Weekend! Even geen werk of gedoe aan je hoofd. Neem tijd voor jezelf en duik weg met een boek in een prachtige oude kerk of de stijlvolle Bibliotheek Neude. Na afloop kun je nog even gezellig nakletsen met andere lezers onder het genot van een borrel.

De Silent Reading Party haalt je even uit je werkstress, digitale drukte en sociale verplichtingen. De Jacobikerk en Bieb Neude vormen uitgelezen plekken om ongestoord een paar uurtjes in stilte te lezen. Neem je favoriete boek mee en zoek een fijne leesplek. Geen boek bij de hand? Geen paniek, er staat een leestafel met boeken voor je klaar. Na afloop is er een borrel en kun je je leeservaring delen met de andere stille lezers. Het stille leesfeest is er voor iedereen. Zet je tanden in die klassieker, herlees je lievelingsboek van vroeger, droom weg in een romantisch verhaal, laat je meeslepen in een thriller of geniet van mooie zinnen.

Hierbij de data en locaties: