Gemeentedag 24 juni
Programma gemeentedag 24 juni bekend
2 juni 2017

Studentenkerkdienst

Ben jij al een eind op weg naar een Succesvol Leven? Je bent toch wel al carrière aan het maken… wat is je startsalaris en zijn er een beetje doorgroeimogelijkheden? Oh en je familie vroeg of je al over een partner en kinderen nadenkt. En vergeet niet foto’s van je gezellige weekend op Instagram te zetten!

Zondag 11 juni om 17:00 organiseert de Student@Jacobi-commissie een speciale studentendienst! Thema is ‘Succesvol Leven’. Tijdens de dienst zijn er bijdragen van verschillende studenten(-verenigingen), vertelt ds. Wim Vermeulen ons meer over het thema en na de dienst kun je nog even gezellig blijven napraten. Je bent dus van harte welkom en neem vooral vrienden, studiegenoten en collega’s mee!

Waar: Jacobikerk, st. Jacobsstraat 171, Utrecht
Wanneer: zondag 11 juni om 17:00