Introductie avonden voor nieuwe leden op 16 en 23 januari

Orgel-plus in de Jacobikerk op zaterdag 10 februari
3 januari 2018
Leesavond (1 februari 20:00 uur) – Homo Deus: De afgepelde mens?!
26 januari 2018
Orgel-plus in de Jacobikerk op zaterdag 10 februari
3 januari 2018
Leesavond (1 februari 20:00 uur) – Homo Deus: De afgepelde mens?!
26 januari 2018

Introductie avonden voor nieuwe leden op 16 en 23 januari

Ben je nieuw in de gemeente of kom je al wat langer maar wil je de gemeente beter leren kennen? Dan nodigen we u / je van harte uit voor de Introductie avonden. In deze serie van 2 avonden bieden we de gelegenheid om de gemeente en het gemeenteleven beter te leren kennen: wat is de achtergrond van de wijkgemeente, wat geloven we, wat is de visie en wat gebeurt er allemaal. De avonden zijn bedoeld om vertrouwd te raken met de gemeente en te helpen hierin je eigen plek te vinden. Het  is ook een uitgelezen mogelijkheid om andere nieuwe gemeenteleden te leren kennen.

De eerstvolgende Introductie avonden worden gehouden op dinsdag 16 en dinsdag 23 januari.

De avonden starten om 20.00 en worden gehouden in de Duifhuiszaal van de Jacobikerk. Voor vragen of opgave: Barbara Lamain, , 06 30954748