Adventsmarkt op zaterdag 2 december in de Pandhof

Vrijdag 24 november boekpresentatie ‘De Geest onderscheiden’ van ds. A.J. Zoutendijk en ds. W.M. Dekker
16 november 2017
Uitnodiging Vesper op 4 december in de Wijkplaats
24 november 2017
16 november 2017
Uitnodiging Vesper op 4 december in de Wijkplaats
24 november 2017

Adventsmarkt op zaterdag 2 december in de Pandhof

Op zaterdag 2 december wordt door de Utrechtse kerken een sfeervolle Adventsmarkt georganiseerd in de gangen van de Pandhof, ingang Domplein. Een markt met kerst- en adventsartikelen, hapjes en glühwein, kerstcadeautjes met inhoud, adventskransen en informatie over de kerstactiviteiten in de Utrechtse kerken. Zo willen we Advent in Utrecht inluiden met zoveel mogelijk kerken.

De markt vindt plaats van 16.00 tot 18.00 uur. Een kinderkoor zingt advents/ kerstliederen. Om 16.50 uur is er een kort moment van aandacht door ds. Christiane Karrer van de  Evangelisch-Lutherse Gemeente en wordt de kerstboom aangelicht. Om 17 uur luiden de klokken van de Domtoren de Advent feestelijk in.

Voorafgaand aan de markt bent u om 15.30 uur welkom bij de Zaterdagmiddagmuziek in de Domkerk. Een Adventsconcert. U hoort dan koormuziek, uitgevoerd door de Domcantorij o.l.v. Domcantor Remco de Graas. Zij zingen werken van Benjamin Britten (1913-1976), Herbert Howells (1892-1983) en Hubert Parry (1848-1918).